Een traject waarbij we jou op weg helpen naar de beste versie van jezelf, en de handvaten meegeven waarmee jij daarna ook echt zelf verder kunt.
Een traject waarbij we jou op weg helpen naar de beste versie van jezelf, en de handvaten meegeven waarmee jij daarna ook echt zelf verder kunt
01
Tijdens het intakegesprek leert de coach de klant kennen. Hierbij zijn meerdere zaken vanbelang zoals carrière, thuissituatie, hobby’s en bijvoorbeeld dieet verleden.
De verwachtingen en de doelen van de klant worden duidelijk waardoor er een specifiek plan ontstaat. Na dit gesprek moet zowel de coach als de klant op de hoogte zijn van benodigde informatie om het doel te behalen!
02
Elke week vindt er een online meeting plaats. Tijdens dit gesprek wordt de voortgang besproken, nieuwe doelen gesteld en is er ruimte voor vragen. Ook worden er nieuwe actiepunten (doelen) opgesteld voor de week erna.
Er worden handvatten en tips meegegeven die kunnen bijdragen aan het behalen van dedoelen en een gezonde levensstijl.
03
Met behulp van de voedingsapp kan de klant zijn of haar voeding bijhouden door middel vaneen voedingsplan. De macro’s (eiwitten, vetten en koolhydraten) staan aangegeven in deapp samen met het aantal calorieën. OMNI schrijft dus geen strenge voedingsschema’s, deklant voert zelf producten in waar de coach dan weer feedback op kan geven.
Op deze manier leert de klant meer over voedingswaarden per product, kan de klant op een effectieve manier afvallen zonder een streng dieet te volgen, en uiteindelijk een balans zien te vinden zonder gebruik te maken van een app of een voedingsschema